Sunday, June 19, 2011

اقفل الشباك

Posted by Abouz on June 19, 2011 with No comments

ابويا بيقول لاخويا

اقفل الشباك ...!!!

واخويا يرد ويقولو

سلامة الشوف

عايزني اقفل حاجات مقفولة ع الآخر ؟؟

وانا نفسي

تجيب ويايا م الآخر

***

حاططني تملي ف دماغك

ومش فاهم حكايتي معاك

وابويا تملي بيعاند

وحاطط نقرو من خالد

وانا ف النص مش فاهم

يابويا

 منين بييجي قساك ؟؟؟

***

واحاول الملم الموضوع

واقولو يا اخويا متدقش

دا ابوك بردو ومن حقو

خلاص اقفل ومتزقش

انا خايف عليك انت

وبترجاك

***

مفيش فايده

دماغو زي ابويا تمام

ورافض يبقى زيي جبان

وانا عارف اخرها جنان

وابويا واخويا يتخانقوا

وانا في النص مش فاهم

يا ابويا

منين بييجي قساك ؟؟؟

***

اخويا وابويا وش ف وش

وانا اللي تملي من غير وش

بهدي ف اخويا واترجاه

ويكبر جوه ابويا قساه

واخرتها

ابويا ف بيت

واخويا ف بيت

وانا الل بعيد

ومش ناسي عشان حسيت

بأن الذمب كان ذمبي

خربت الدنيا بايديا

لاني كنت بتمنى

ميخربشي علينا البيت

***
Categories:

0 comments:

Post a Comment