Saturday, July 5, 2008

مش اول مره تسافر الى أحمد أبوزيد

Posted by Abouz on July 05, 2008 with 2 comments
مش اول مره تسافر
ولا اول مره اسافر
لكن دي المره اللي خدتني
احلام العمر وودتني
لحدود القلب و بكتني
ولقيتك ولاول مره
في عيونه -فارس- و لقيتني
واقف في عيونك و فايتني
حاسس بالضعف اللي قاتلني
اتمنيت ادفع عمري
واامر وتنفذ امري
انك تفضل هنا ما تشتتني
ابنك مش عارف ولا ابني
بنتك مش عارف او بنتي
صرخوا من غيبتك ما اعرف او من غيبتي
من شوقي ليك او من شوقك
من خوفي عليهم او من خوفك

ادفع انا عمري و ماسيبك
ما انا عارف طول عمري ده عيبك
ببساطك موجود مش متعب
بغلاوتك غايب قوي متعب

اسف اني سبت نفسي اكتب بس مش اسف على اللي كتبته
بحبك جدا
Categories:

2 comments:

  1. كثيرا ما نحب........

    واروع الاشياء ان تشعر ان هناك من يحبك...

    ولكنها قمة الحب..... حين نصمت كي نستطيع التعبير عن الحب..

    لذلك.... قررت أن اصمت....

    ReplyDelete
  2. انا غير معرف........... انا ؟؟؟؟؟

    انا احمد ابو فارس..... ( ابوزيد سابقا )

    ReplyDelete