Wednesday, February 27, 2008

تاني تاني

Posted by Abouz on February 27, 2008 with No comments

مقدمه لابد منها

احب من المطربين محمد منير

فينك..انا من غيرك ..انا ولا عاقل ولا مجنون.......

طبعا كلنا نعرفها..... اغنية شجر اللمون

لقيتني باقول


انا مش لاقي لنفسي مكان

انا مش قادر اعيش في امان

انا من قلبي بحبك اكتر

انا مستني احبك تاني

تاني و تاني ....... واتوه في مكاني

انا مستني احس بحبك

تاني وتاني ........ واتوه في زماني

انا مش عارف افوت احزاني

انا من غيرك.....

بين الكل بعيش وحداني

كل الناس بتحس جناني

انا مش هقدر اعيش من تاني

انا مش عايز اموت من تاني

اللي في مره يحب ويعشق

عمره ميقدر يرجع تاني

ايوه بحبك تاني و تاني

اوعي بعيد عن قلبي تروحي

ولا بعيد عن قلبك اروح

لما الروح يا حبيبتي تروح

ايه راح يفضل ليا انا تاني


انا حبيتك

ايوه بحبك

و بكره اكيد راح احبك تاني


Categories:

0 comments:

Post a Comment